трамвай, троллейбус, электротранспорт, компенсация, проездУ львівському електротранспорті планують впровадити компенсацію пасажирам за неповний проїзд через ДТП чи поломку. Наразі триває обговорення механізму компенсації. Про це повідомляє інформаційний портал депутатів Львівської міської ради.

Представники інженерної комісії Львівської міської ради пропонують "Львівелектротрансу" та громадським активістам спільно напрацювати дієвий механізм компенсації вартості проїзду пасажирам у львівському електротранспорті,  якщо ті не змогли сповна скористатися послугою.

"Кожен, хто користується електротранспортом, особливо трамваями, не раз потрапляв у ситуацію, коли через ДТП на дорозі, неправильно припарковане авто чи поломку, не вдавалося дістатися до точки призначення. З трамваю доводилося виходити та пересідати на інший вид транспорту. Оплачений проїзд "згорає" без повернення коштів чи квитка. Зараз "Львівелектротранс" пропонує нові правила проїзду, в яких нарешті з’явилося положення про можливу компенсацію у випадках, коли послуга з проїзду не була надана сповна. Утім до запропонованого варіанту є питання у громадських активістів", – розповів заступник голови інженерної комісії, депутат фракції "Народний контроль" Віталій Свінціцький.

До інженерної комісії звернулася ГО "Львівський блок", яка пропонує прописати положення більш чітко та із максимальним врахуванням інтересів пасажирів.

"У положенні "Львівелектротрасу" йдеться про можливість отримання компенсації за неповноцінний проїзд після вимушеного 30-хвилинного простою. У випадку поломки громадського транспорту, ДТП. Але виникають питання: а якщо трамвай чи тролейбус зупинився через негоду, сильну зливу? І чому йдеться аж про півгодинне очікування? Якщо пасажир поспішає на роботу чи на важливу зустріч, то, радше за все, не чекатиме стільки часу, щоб повернути собі вартість проїзду. На мій погляд, механізм компенсації має бути справді дієвим, а не теоретично можливим. Тож саме тому наша комісія попросила представників ГО скерувати свої пропозиції до "Львівелектротрансу", щоб спільно вийти на конструктивне рішення", – додав депутат.


Во львовском электротранспорте планируют внедрить компенсацию пассажирам за неполный проезд из-за ДТП или поломки. Сейчас идет обсуждение механизма компенсации. Об этом сообщает информационный портал депутатов Львовского городского совета.

Представители инженерной комиссии Львовского городского совета предлагают "Львовэлектротрансу" и общественным активистам совместно выработать действенный механизм компенсации стоимости проезда пассажирам во львовском электротранспорте, если те не смогли сполна воспользоваться услугой.

"Каждый, кто пользуется электротранспортом, особенно трамваями, не раз попадал в ситуацию, когда из-за ДТП на дороге, неправильно припаркованного авто или поломку, не удавалось добраться до точки назначения. Из трамвая приходилось выходить и пересаживаться на другой вид транспорта. Оплаченный проезд "сгорает" без возврата средств или билета. Сейчас "Львовэлектротранс" предлагает новые правила проезда, в которых наконец появилось положение о возможной компенсации в случаях, когда услуга по проезда не была предоставлена ​​сполна. Но к предложенному варианту есть вопросы у общественных активистов", - рассказал заместитель председателя инженерной комиссии, депутат фракции "Народный контроль" Виталий Свинцицкий.

В инженерную комиссию обратилась ОО "Львовский блок", которая предлагает прописать положение более четко и с максимальным учетом интересов пассажиров.

"В положении "Львовэлектротраса" речь идет о возможности получения компенсации за неполноценный проезд после вынужденного 30-минутного простоя. В случае поломки общественного транспорта, ДТП. Но возникают вопросы: а если трамвай или троллейбус остановился из-за непогоды, сильного ливня? и почему речь идет о получасовом ожидании? Если пассажир торопится на работу или на важную встречу, то, скорее всего, не будет ждать столько времени, чтобы вернуть себе стоимость проезда. На мой взгляд, механизм компенсации должен быть действительно эффективным, а не теоретически возможным. Поэтому наша комиссия попросила представителей ОО направить свои предложения "Львовэлектротрансу", чтобы совместно выйти на конструктивное решение", - добавил депутат.