проезд, стоимость, цена, транспортМісто хоче купити ще 100 нових автобусів, 100 тролейбусів, 10 трамваїв нових і 40 після капітального ремонту, задля цього потрібно підняти вартість проїзду. Про це повідомив міський голова Львова Андрій Садовий, інформує прес-служба Львівської міської ради.

Місто планує суттєво оновити громадський транспорт — ще 100 нових низькопідлогових автобусів, 100 тролейбусів, 10 нових трамваїв та 40 трамваїв після капітального ремонту. Однак, банки, з якими працює місто, ставлять питання про рентабельність оплати за проїзд. Відтак, це питання буде проговорено у різних середовищах з громадою міста, аби знайти компроміс.

"Ми або хочемо мати якісний транспорт, а за нього треба платити, бо автобуси, тролейбуси нам ніхто безоплатно не дає. Надії, що приватники будуть оновлювати свій транспорт, чесно кажучи, багато нема. Вони багато обіцяють, в результаті з’їжджають з маршрутів раніше, часто порушують всі правила, люди нарікають. А питання, якщо їх викидати, то що взамін? Взамін треба ставити нормальні автобуси, які треба купити. Один автобус — це великі кошти. Якщо ми торік інвестували 800 млн грн, щоб купити 150 автобусів, то зараз хочемо купувати наступні 100 автобусів. Також хочемо 100 тролейбусів замовляти. Трамваїв будемо купувати 10 нових і може 40 після капітального ремонту. Іншого варіанту нема — повністю місто має бути забезпечене новим, якісним громадським транспортом, щоб ми не залежали від того чи іншого перевізника", - зазначив міський голова.

Тому місто пропонує на розгляд містян збільшити плату за проїзд зі 7 до 8 грн. За словами мера, це дасть можливість простіше мати перемовини з банками.


Город хочет купить еще 100 новых автобусов, 100 троллейбусов, 10 трамваев новых и 40 после капитального ремонта, для этого нужно поднять стоимость проезда. Об этом сообщил городской голова Львова Андрей Садовый, передает пресс-служба Львовского городского совета.

Город планирует существенно обновить общественный транспорт  - еще 100 новых низкопольных автобусов, 100 троллейбусов, 10 новых трамваев и 40 трамваев после капитального ремонта. Однако, банки, с которыми работает город, ставят вопрос о рентабельности оплаты за проезд. Следовательно, этот вопрос будет проговорено в различных средах с громадой, чтобы найти компромисс.

"Если мы хотим иметь качественный транспорт, за него надо платить, потому что автобусы, троллейбусы нам никто бесплатно не дает. Надежды, что частники будут обновлять свой транспорт, честно говоря, нет. Они много обещают, в результате съезжают с маршрутов раньше, часто нарушают все правила, люди жалуются. А вопрос, если их выбрасывать, то что взамен? взамен надо ставить нормальные автобусы, которые нужно купить. Один автобус - это большие средства. Если мы в прошлом году инвестировали 800 млн грн, чтобы купить 150 автобусов, то сейчас хотим покупать следующие 100 автобусе. Также хотим 100 троллейбусов заказывать. Трамваев будем покупать 10 новых и, может, 40 после капитального ремонта. Другого варианта нет - полностью город должен быть обеспечен новым, качественным общественным транспортом, чтобы мы не зависели от того или иного перевозчика", - отметил мэр.

Поэтому город предлагает на рассмотрение горожан увеличить плату за проезд с 7 до 8 грн. По словам мэра, это позволит проще вести переговоры с банками.