поезд, Трускавец-КиевГромадська організація “Центр сталого розвитку громад” звернулась до Міністерства інфраструктури України та ПАТ “Укрзалізниця” з вимогою збільшити кількість плацкартних вагонів в поїзді №49/50 Трускавець-Київ. Про це інформує Дрогобицьке регіональне Інтернет-телебачення, інформує "Трускавецький вісник". 

Нещодавно кількість вагонів у цьому поїзді, котрий сполучає столицю України з курортною столицею держави, була зменшена до трьох, що викликало обурення громадян.

Нижче подаємо текст звернення до Міністерства інфраструктури України та ПАТ “Укрзалізниця”.

"На нашу адресу надходять численні звернення громадян, і особливо студентів, мешканців Самбірського, Старосамбірського, Турківського та Дрогобицького районів Львівської області, щодо недостатньої кількості місць у поїзді №49/50 за маршрутом Київ-Трускавець, у єдиному поїзді з м. Києва на цей регіон! Крім цього, через безглузде рішення ПАТ "Укрзалізниці", так звані реформи, кількість плацкартних вагонів у зазначеному поїзді скоротилася більше ніж удвічі, на даний час є всього 3 (три) плацкартні вагони. Решту вагонів купейні і спальні вагони. Вартість проїзду у них коливається від 500 до 1200 грн! При цьому для студентів пільговий проїзд у таких вагонах відсутній. Оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1999 р. № 541 пільговий проїзд діє лише у поїздах приміського і міжміського сполучення у загальних і плацкартних вагонах, вагонах 2-3 класу всіх категорій поїздів міжміського сполучення, а також усіх вагонах регіональних поїздів та в поїздах приміського сполучення.

Ви, шановне панство, живете в іншому вимірі, з Вашими зарплатами "реформаторів" ця вартість квитків є мізерною, а для студентів, які отримують лише 1200-2300 грн. у місяць стипендії (і то не всі) ці витрати є непідйомними, бо крім цього їм ще необхідно заплатити за проживання в гуртожитку 500-600 грн., за проїзд у громадському транспорту, за харчування, канцтовари, одяг тощо. У нас виникає така думка, що можливо це робиться навмисне, створюючи такі умови, щоб молодь тікала за кордон? Немає людини – немає проблеми?

Враховуючи наведене вище, просимо Вас втрутитися у ситуацію і збільшити кількість плацкартних вагонів у поїзді №49/50 до 7 (семи)та в установленому порядку поінформувати нас і громадськість…".


Общественная организация "Центр устойчивого развития общин" обратилась в Министерство инфраструктуры Украины и ПАО "Укрзализныця" с требованием увеличить количество плацкартных вагонов в поезде №49/50 Трускавец-Киев. Об этом информирует Дрогобычское региональное Интернет-телевидение, информирует "Трускавецкий вестник". 

Недавно количество вагонов в этом поезде, который соединяет столицу Украины с курортной столицей государства, была уменьшена до трех, что вызвало возмущение граждан.

Ниже приводим текст обращения в Министерство инфраструктуры Украины и ПАО "Укрзализныця".

"В наш адрес поступают многочисленные обращения граждан, и особенно студентов, жителей Самборского, Старосамборского, Турковского и Дрогобычского районов Львовской области, по поводу недостаточного количества мест в поезде №49/50 по маршруту Киев-Трускавец, в едином поезде из г. Киева на этот регион! Кроме этого, через бессмысленное решение ПАО "Укрзализныци", так называемых реформаторов, количество плацкартных вагонов в указанном поезде сократилась более чем вдвое, в настоящее время есть всего 3 (три) плацкартных вагона. Остальные вагоны купейные и спальные. Стоимость проезда в них колеблется от 500 до 1200 грн. При этом для студентов льготный проезд в таких вагонах отсутствует. Поскольку в соответствии с Постановлением Кабинета Министров Украины от 5 апреля 1999 № 541 льготный проезд действует только в поездах пригородного и междугородного сообщения в общих и плацкартных вагонах, вагонах 2-3 класса всех категорий поездов междугородного сообщения, а также всех вагонах региональных поездов и в поездах пригородного сообщения.

Вы, господа, живете в другом измерении, с вашими зарплатами "реформаторов" это стоимость билетов является мизерной, а для студентов, получающих только 1200-2300 грн. в месяц стипендии (и то не все) эти расходы являются неподъемными, потому что кроме этого им еще необходимо заплатить за проживание в общежитии 500-600 грн., за проезд в общественном транспорте, за питание, канцтовары, одежду и тому подобное. У нас возникает мысль, что возможно это делается умышленно, создавая такие условия, чтобы молодежь бежала за границу? Нет человека - нет проблемы?

Учитывая приведенное выше, просим Вас вмешаться в ситуацию и увеличить количество плацкартных вагонов в поезде №49/50 до 7 (семи) и в установленном порядке проинформировать нас и общественность...".