Дрогобыч, слоганНаразі у міськраді напрацювали три можливих варіанти слогану, який розкриває неповторність та туристичну привабливість міста. Про це повідомляє прес-служба Дрогобицької міської ради. 

У Дрогобичі працюють над брендингом міста, зокрема над розробкою слогану — єдиного, влучно підібраного вислову, який сповна розкриватиме неповторність та туристичну привабливість міста.

У середу, 28 лютого, у Світлиці Дрогобицької Ратуші відбулася презентація перших напрацювань проекту. Мешканцям запропонували три варіанти слоганів:

  • Дрогобич – в ньому вся сіль.
  • Дрогобич – півтора міста.
  • Дрогобич – аліґанське місто.

Міський голова Тарас Кучма наголошує, що однією з найнеповторніших родзинок Дрогобича є соляні запаси та найдавніше підприємство XII століття з видобування найсмачнішої та найкориснішої солі — Дрогобицький солевиварювальний завод.

Як зазначив керівник Туристично-інформаційного центу Дрогобича Ігор Чава, над розробкою ребрендингу міста працює група активних дрогобичан, зокрема Олексій Малицький, Андрій Єндріжеєвський, Марія Тяжкун, спільно з Туристично-інформаційним центром.

"Впродовж року серед дрогобичан збирали ідеї, з якими у них асоціюється місто Дрогобич, а відтак було обрано три найбільш відповідні та найпопулярніші. До кожного з трьох обраних гасел відзнято промо-ролик, розміщений на новоствореному сайті брендингу Дрогобича, і до 1 квітня кожен дрогобичан, а також небайдужий прихильник міста має можливість віддати голос за, на його думку, найкращий слоган. Опісля розроблятиметься логотип міста", — додав Ігор Чава.

Основною метою брендингу міста є збільшення потоку туристів до Дрогобича та підвищення рівня конкурентоспроможності серед інших міст України.

Взяти участь у публічному голосуванні та самостійно обрати найкращий туристичний лозунг міста можна на сайті "Брендинг Дрогобича" — "Ваша думка" або відправивши SMS з текстом "8294 ваш варіант відповіді" на номер 0931170035.


Сейчас в горсовете разработали три возможных варианта слогана, который раскрывает неповторимость и туристическую привлекательность города. Об этом сообщает пресс-служба Дрогобычского городского совета. 

В Дрогобыче работают над брендингом города, в частности над разработкой слогана - единственного, точно подобранного выражения, которое способно раскрыть неповторимость и туристическую привлекательность города.

В среду, 28 февраля, в светлице Дрогобычской Ратуши состоялась презентация первых наработок проекта. Жителям предложили три варианта слоганов:

  • Дрогобыч - в нем вся соль.
  • Дрогобыч - полтора города.
  • Дрогобыч - алиґанське город.

Мэр Тарас Кучма отмечает, что одной из самых неповторимых изюминок Дрогобыча есть соляные запасы и древнейшее предприятие XII века по добыче вкусной и самой полезной соли - Дрогобычский солевыварочной завод.

Как отметил руководитель Туристско-информационного цента Дрогобыча Игорь Чава, над разработкой ребрендинга города работает группа активных дрогобичан, в частности Алексей Малицкий, Андрей Ендрижеевський, Мария Тяжкун, совместно с Туристско-информационным центром.

"В течение года среди дрогобичан собирали идеи, с которыми у них ассоциируется город Дрогобыч, а затем были выбраны три наиболее подходящие и популярные. К каждому из трех выбранных лозунгов снят промо-ролик, размещенный на вновь сайте брендинга Дрогобыча, и до 1 апреля каждый дрогобичан, а также неравнодушен сторонник города имеет возможность отдать голос за, по его мнению, лучший слоган. Затем будет разрабатываться логотип города", - добавил Игорь Чава.

Основной целью брендинга города является увеличение потока туристов в Дрогобыч и повышение конкурентоспособности среди других городов Украины.

Принять участие в публичном голосовании и самостоятельно выбрать лучший туристический лозунг города можно на сайте "Брендинг Дрогобыча" - "Ваше мнение" или отправив SMS с текстом "8294 ваш вариант ответа" на номер 0931170035.