веловагоны, региональные поезда, электричкиЛьвів'янин Володимир Достаевський опублікував у соцмережі відповідь Львівської залізниці щодо облаштування у регіональних поїздах Львів-Мукачево та Львів-Ужгород вагонів спеціальним кріпленням для велосипедів.

У відповіді зазначається, що у минулому році на літній період було реалізовано експериментальний проект з переобладнання вагонів та встановлення спеціальних кріплень для перевезення велосипедів. Ці веловагони курсували у складі регіональних поїздів №827/828 сполученням Львів-Мукачево-Львів та №829/830 сполученням Львів-Ужгород-Львів, а саме вагони №1 та №8.

"Однак на сьогоднішній день, через збитковість приміських перевезень, відсутність компенсації за пільгові перевезення пасажирів, залізниця не має можливості утримувати в належному стані та оновлювати парк моторвагонного рухомого складу. В зв'язку з технічними причинами, пов'язаними зі старінням рухомого парку, зазначені електропоїзди курсують в шестивагонному складі. Це призводить до перенаселеності поїздів, що викликає чисельні скарги пасажирів та унеможливлює два вагони для перевезення велосипедів", - говориться у відповіді.

Однак залізниця підкреслює, що "при відновленні належного фінансування залізницею повторно буде розглянуто зазначене питання".


Львовянин Владимир Достаевський опубликовал в соцсети ответ Львовской железной дороги по поводу оборудования вагонов региональных поездов Львов-Мукачево и Львов-Ужгород специальным креплением для велосипедов. 

В ответе говорится, что в прошлом году на летний период был реализован экспериментальный проект по переоборудованию вагонов и установке специальных креплений для перевозки велосипедов. Эти веловагоны курсировали в составе региональных поездов №827 / 828 Львов-Мукачево-Львов и №829 / 830 Львов-Ужгород-Львов, а именно вагоны №1 и №8.

"Однако на сегодняшний день, из-за убыточности пригородных перевозок, отсутствия компенсации за льготные перевозки пассажиров, железная дорога не имеет возможности содержать в надлежащем состоянии и обновлять парк моторвагонного подвижного состава. В связи с техническими причинами, связанными со старением подвижного парка, указанные электропоезда курсируют в шестивагонных составе. Это приводит к перенаселенности поездов, вызывает многочисленные жалобы пассажиров и делает невозможным два вагона для перевозки велосипедов", - говорится в ответе.

Однако железная дорога подчеркивает, что "при восстановлении надлежащего финансирования железной дорогой повторно будет рассмотрен данный вопрос".