трамвай, германия​Міськрада звернулася до партнерів з "Електрону“, аби вони напрацювали конструкторські рішення з пристосуванням німецьких трамваїв до львівських зупинок. Про це повідомив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрій Білий, інформує прес-служба Львівської міської ради.

За його словами, фахівці, зокрема з ЛКП "Львівелектротранс", перебуваючи у відрядженні у Берліні ще торік, були ознайомлені з технічними особливостями німецьких трамваїв, тому вже було розуміння щодо необхідності модифікації дверей. На сьогодні, коли трамваї прибули до Львова, розглядаються ще й інші варіанти, зокрема найоптимальніший варіант — це пустити німецькі трамваї на маршрути, де нічого не потрібно змінювати, і трамваї вже можуть їздити по цих маршрутах, а паралельно прорахувати витрати на те чи інше технічне рішення щодо модифікації дверей чи зупинок.

"У першому технічному звіті, коли вони приїхали з відрядження, вказано, що двері необхідно модернізувати. Питання лише в тому, що зараз, коли трамваї приїхали до нас, ми почали пропрацьовувати ще декілька варіантів. Адже є маршрути, де не потрібно міняти зупинок, і ці трамваї вже можуть їхати по цих маршрутах. Також є маршрути, де одну зупинку потрібно або понизити, або добудувати, щоб німецькі вагони могли і тут їздити. Також ми звернулися до наших партнерів — концерн "Електрон", і вони пропрацьовують конструкторські рішення в цьому питанні, щоб це було гарно і, найголовніше, надійно. Попередньо ми розглядали варіант модифікувати двері, щоб трамваї могли курсувати на усіх маршрутах. Модифікація дверей, у порівнянні з іншими модифікаціями, коштує дешевше", — розповів заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури міськради.


Горсовет обратился к партнерам с "Электрона", чтобы они разработали конструкторские решения с приспособлением немецких трамваев к львовским остановкам. Об этом сообщил заместитель директора департамента жилищного хозяйства и инфраструктуры Львовского городского совета Андрей Белый, инфрмирует пресс-служба Львовского городского совета.

По его словам, специалисты, в частности с ЛКП "Львовэлектротранс", находясь в командировке в Берлине еще в прошлом году, были ознакомлены с техническими особенностями немецких трамваев, поэтому уже было понимание необходимости модификации дверей. Сегодня, когда трамваи прибыли во Львов, рассматриваются еще и другие варианты, в частности оптимальный вариант - это пустить немецкие трамваи на маршруты, где ничего не нужно менять, и трамваи уже могут ездить по этим маршрутам, а параллельно просчитать затраты на то или иное техническое решение о модификации дверей или остановок.

"В первом техническом отчете, когда они приехали из командировки, указано, что двери необходимо модернизировать. Вопрос лишь в том, что сейчас, когда трамваи приехали к нам, мы начали прорабатывать еще несколько вариантов. Ведь есть маршруты, где не нужно менять остановок, и эти трамваи уже могут ехать по этим маршрутам. Также есть маршруты, где одну остановку нужно либо снизить, либо достроить, чтобы немецкие вагоны могли и здесь ездить. Также мы обратились к нашим партнерам - концерну "Электрон", и они прорабатывают конструкторские решения в этом вопросе. Предварительно мы рассматривали вариант модифицировать двери, чтобы трамваи могли курсировать на всех маршрутах. Модификация дверей, по сравнению с другими модификациями, стоит дешевле", - рассказал заместитель директора департамента жилищного хозяйства и инфраструктуры горсовета.