автобус, маршрутка, перевозчик, водитель, конфликтКерівництво автопідприємства ТзОВ "Фіакр-Львів" проведено додатковий інструктаж щодо дотримання ним Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту в частині культури обслуговування пасажирів після інциденту у маршрутці. Про це повідомляється на Гарячій лінії міста.

Про конфлікт повідомила на Гарячу лінію Ліда Андрусик. 

"Зайшовши з подругою в маршрутку № 34 о 15:50, оскільки ми пільговики, сказали водієві: "посвідчення" і почали діставати документи з кишень, як зазвичай роблять усі, але водій був зайнятий розмовою по телефону і, не помітивши цього, сказав: "два інваліда зайшли, показуйте посвідчення". Обурені такою відповіддю, промовили "якщо в нас посвідчення, то не обов'язково нас так називати", на що водій просто промовчав і розлючено подивився на нас", - написала вона

Також, за її словами, водій усю дорогу далі розмовляв по телефону, що суперечить правилам дорожнього руху та безпеки.

Адміністратор 1580_Львів відповів, що це звернення Управління транспорту Львівської міської ради передало керівництву автопідприємства ТзОВ "Фіакр-Львів", яке надає послуги перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті №34. Із водієм автобуса BC1899EМ буде проведено додатковий інструктаж щодо дотримання ним Правил Дорожнього Руху та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту в частині культури обслуговування пасажирів.


Руководство автопредприятия ООО "Фиакр-Львов" проведен дополнительный инструктаж по соблюдению им Правил предоставления услуг пассажирского автомобильного транспорта в части культуры обслуживания пассажиров после инцидента в маршрутке. Об этом сообщается на Горячей линии города.

О конфликте сообщила на Горячую линию Лида Андрусик. 

"Зайдя с подругой в маршрутку № 34 в 15:50, поскольку мы льготники, сказали родителю: "удостоверение" и начали доставать документы из карманов, как обычно делают все, но водитель был занят разговором по телефону и, не заметив этого, сказал: "два инвалида зашли, показывайте удостоверение". Возмущенные таким ответом, сказали: "если у нас удостоверения, то не обязательно нас так называть", на что водитель просто промолчал и яростно посмотрел на нас", - написала она

Также, по ее словам, водитель всю дорогу дальше разговаривал по телефону, что противоречит правилам дорожного движения и безопасности.

Администратор 1580_Львов ответил, что это обращение Управление транспорта Львовского городского совета передало руководству автопредприятия ООО "Фиакр-Львов", которое предоставляет услуги перевозки пассажиров на городском автобусном маршруте №34. С водителем автобуса BC1899EМ будет проведен дополнительный инструктаж по соблюдению им Правил Дорожного Движения и Правил предоставления услуг пассажирского автомобильного транспорта в части культуры обслуживания пассажиров.