STATUS QUO

Ремонт вулиці Шевченка можуть розпочати пізніше

Реальний початок ремонту вул. Шевченка – друга половина 2019 року. Про це повідомляється на інформаційному порталі депутатів Львівської міської ради.

Реальний термін – друга половина наступного року чи навіть 2020-й. Такий висновок зробили депутати Валерій Веремчук, Михайло Дідух та Ірина Оршак, які сьогодні провели робочу зустріч щодо проектування та ремонту вул. Шевченка із директором департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Іриною Маруняк.

По-перше, проектування ремонту вулиці – лише на стадії зародку. Замовник "Львівавтодор" не може оплатити розробку проекту через гальмування процесу фінансування Управлінням контролю та аудиту міськради. Водночас проектанти відмовляються працювати під "чесне слово".

По-друге, на вул. Шевченка біля вул. Левандівської запланована нова дорожня розв’язка. Відповідальною за розробку цього проекту є будівельна компанія, яка ще у 2008 році отримала містобудівні умови на забудову кварталу між вулицями Залізничною та Левандівською. Втім за 10 років забудовник не виконав своїх зобов’язань щодо проектування розв’язки.

Також, за словами Михайла Дідуха, є ще багато дискусійних питань по самому проекту вул. Шевченка, який має відповідати новим вимогам ДБН. Залишається відкритим питання, як організувати рух громадського транспорту – облаштовувати виділені смуги чи ні? Якщо так – то по середині дороги чи виносити під край. При цьому потрібно враховувати, що ширина вул. Шевченка – 10-12 метрів.


Реальное начало ремонта ул. Шевченко - вторая половина 2019 года. Об этом сообщается на информационном портале депутатов Львовского городского совета.

Реальный срок - вторая половина следующего года или даже 2020-й. Такой вывод сделали депутаты Валерий Веремчук, Михаил Дидух и Ирина Оршак, которые сегодня провели рабочую встречу по проектированию и ремонту ул. Шевченко с директором департамента жилищного хозяйства и инфраструктуры Львовского городского совета Ириной Маруняк.

Во-первых, проектирование ремонта улицы - на стадии зародыша. Заказчик "Львовавтодор" не может оплатить разработку проекта из-за торможения процесса финансирования Управлением контроля и аудита горсовета. В то же время проектанты отказываются работать под "честное слово".

Во-вторых, на ул. Шевченко возле ул. Левандовский запланирована новая дорожная развязка. Ответственным за разработку этого проекта является строительная компания, которая еще в 2008 году получила градостроительные условия на застройку квартала между улицами Железнодорожной и Левандовский. Но за 10 лет застройщик не выполнил своих обязательств по проектированию развязки.

Также, по словам Михаила Дидух, есть еще много дискуссионных вопросов по самому проекту ул. Шевченко, который должен отвечать новым требованиям ДБН. Остается открытым вопрос, как организовать движение общественного транспорта - обустраивать выделенные полосы или нет? Если да - то по середине дороги выносить на край? При этом нужно учитывать, что ширина ул. Шевченко - 10-12 метров.

comments powered by Disqus