электротранспорт, цвет, ливреяУ Львові визначили концепцію брендування громадського транспорту, яка стане основою лівреї. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

У Львівській міській раді відбулася презентація робіт учасників конкурсу на найкраще брендування громадського транспорту. Після презентації та обговорень із громадськістю журі конкурсу визначило переможця, концепція якого стане основою фінального варіанту лівреї.

В оголошеному Львівською міською радою конкурсі на найкраще брендування громадського транспорту взяли участь чотири дизайнери — Назарій Кондратюк, Тетяна Стефанишин, Назар Хітреня та Костянтин Череповський. Після представлення концепцій, відповідей на запитання громадськості та наради журі конкурсу вирішило обрати переможцем концепцію Костянтина Череповського і взяти цей варіант за основу для доопрацювання.

"Ідея полягає в тому, щоб зробити ліврею, яка стане стандартом для всіх нових замовлень. І поступово під час ремонтів будемо доводити весь транспорт до цієї схеми розфарбування".

Заступник директора житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий

Він зазначив, що після доопрацювання, яке триватиме близько двох тижнів, громадськості представлять остаточний варіант лівреї.

Варіант-переможець наразі передбачає розфарбування громадського транспорту у жовтий, який за умовами конкурсу має бути базовим, і білий кольори, а також, як опцію, — можливість позначення різними кольорами різних видів транспорту.

"Ми виходимо з того, що базовим є жовтий колір. Щоб зменшити площу жовтого кольору, обводимо кузов білим, додаючи йому пластики. Також у нас є сучасні і застарілі моделі транспорту, які досі використовуються. Тому міжвіконні простори зафарбовуємо чорним, таким чином наближуючи застарілі моделі до нових. Також ми додаємо логотип міста. Його треба наносити на плашку, яку можна використовувати для розрізнення видів транспорту — трамваїв, тролейбусів, автобусів. Цю опцію можна й не використовувати і робити всі плашки одного кольору".

Автор концепції Костянтин Череповський

Основними перевагами концепції, за його словами, є її впізнаваність, простота та адаптивність до різних моделей транспорту.

Згідно з умовами конкурсу, переможець після розроблення брендування для всіх моделей транспорту отримає винагороду. Призовий фонд становить 36 000 грн з урахуванням усіх податків та зборів.

 


Во Львове определили концепцию брендирование общественного транспорта, которая станет основой ливреи. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

Во Львовском городском совете состоялась презентация работ участников конкурса на лучшее брендирование общественного транспорта. После презентации и обсуждений с общественностью жюри конкурса определило победителя, концепция которого станет основой финального варианта ливреи.

В объявленном Львовским городским советом конкурсе на лучшее брендирование общественного транспорта приняли участие четыре дизайнеры - Назарий Кондратюк, Татьяна Стефанишин, Назар Хитреня и Константин Череповский. После представления концепций, ответов на вопросы общественности и совещания жюри конкурса решило выбрать победителем концепцию Константина Череповского и взять этот вариант за основу для доработки.

"Идея заключается в том, чтобы сделать ливрею, которая станет стандартом для всех новых заказов. И постепенно при ремонтах будем доводить весь транспорт по этой схеме раскраски".

Заместитель директора жилищного хозяйства и инфраструктуры Андрей Белый

Он отметил, что после доработки, которое продлится около двух недель, общественности представят окончательный вариант ливреи.

Вариант-победитель пока предусматривает раскраску общественного транспорта в желтый, который по условиям конкурса должен быть базовым, и белый цвета, а также в качестве опции - возможность обозначения разными цветами различных видов транспорта.

"Мы исходим из того, что базовым желтый цвет. Чтобы уменьшить площадь желтого цвета, обводы кузова будут белым, придавая ему пластики. Также у нас есть современные и устаревшие модели транспорта, которые до сих пор используются. Поэтому межоконные пространства закрашиваем черным, таким образом приближая устаревшие модели к новым. Также мы добавляем логотип города. Его надо наносить на плашку, которую можно использовать для различения видов транспорта - трамваев, троллейбусов, автобусов. Эту опцию можно и не использовать и делать все плашки одного цвета".

Автор концепции Константин Череповский

Основными преимуществами концепции, по его словам, является ее узнаваемость, простота и адаптивность к различным моделям транспорта.

Согласно условиям конкурса, победитель после разработки брендирование для всех транспорта получит вознаграждение. Призовой фонд составляет 36 000 грн с учетом всех налогов и сборов.